Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Vardag igen....

Hade en riktigt skön dag igår, jobbade bara på eftermiddagen..
Vid 11 tiden åkte jag till Gränges för att göra min bokföring som jag har legat efter med.
Har fått lov att byta program vid årsskiftet så det har varit lite krångel
med det men nu tror jag det ska fúnka.
Typiskt, när man väl lärt sig ett program så ska det uppdateras och bli annorlunda. 
Var ute med hundarna i en hel timme, och det var ju såå fint väder. Vi spela snöfotboll, pulsa i snön på isen och bara busa massor. Var så mysigt. Sen kom mamma hem så fick jag lite mat!Var en sån där måndag jag kände att jag verkligen behövde.

Idag har jag jobbat hela dag och varit och tränat efteråt så nu är jag ganska slut.
Kollade på Shear Genius och drack varm choklá! Ska slänga mej i duschen nu sen blir det säängen!




Kommentarer
Postat av: Svärmora

Hej på dej skruttfia!

Va fina ni va i lördags, riktiga pinglor! Hoppas du får en skön dag i morron me. Natti nattikram

2009-02-03 @ 22:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"