Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Frågor!

DU är utmanad! Kopiera och svara på frågorna på din blogg!

HAR DU:



En bästa vän: Japp!
Haft ett seriöst förhållande: Ja snart 7årigt..
Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej......
Blivit kär vid första ögonkastet: Nej inte riktigt..
Fått ditt hjärta krossat: Njae..
Haft ett one night stand: Aldrig
Skrikit åt en lärare: Har jag säkert nån gång..!
Kysst någon och sedan ångrat dig: Tror inte det!!!
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: Ja.. men kan inte minnas när men det har man nog.
Några smycken som kostat över 1000 kr: Ja

DAGENS:

Klädsel: Legging, stickade knästrumps, blå klänning och vit top under..
Smink: Jajamen!
Frisyr: Utsläppt, halvlockigt i längderna, snelugg.
Låt: Takida - Handlake village (?) hundra ggr på radion idag..
Vill ha: Ny hårfärg, denna utväxt och urtvättade färg tar dö på mig. men snart så.
Sjuka: Johan och Perra, de villa inte träna pga av halsont. grumpfh
Drog: hårspray
Saknad: Lisa, fram till 15.00 då fick jag träffa na! Var så längesen..!
Köp: Bara lunch, 70 kr på gallerian
Godis: Inte hittils..
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse : Hur har jag sovit? Hur lyckades jag med det här?

FÖRSTA:

Bästa kompis: Jadu.. Eve eller Karin tror jag
Bil: Har aldrig ägt en egen!
Kärlek: Äkta kärlek var första gången med Johan
Husdjur: Loffe, han var en tax. Mitt första egna var Hampus, en hamster.
Semester: Ingen aning, säkert nånstans i samband men en orienteringstävling..?
Jobb: Tror första sommarjobbet var på disponentparkens café. Tror ja.
Köpta skiva: Haha ja det var Lasse Holms bästa . Den var skitbra tyckte ja!
Piercing: Högt upp i örat när jag gick i sexan? Sen naveln i åttan..
Konsert: Hanson 1998 i Paris
Fylla:  Vet inte, 15-16 kanske?

SISTA:

Personen som smsade dig: Madde, igår eftermiddag...
Personen som du kramade: Lisa
Personen som ringde dig: Lisa
Personen som du ringde: Mamma
Gången du sa 'jag älskar dig' till någon: I morse.. eller han sa det till mig halv 7..jag grymta det tillbaka..
Alkoholdrycken: Grogg hos Johans föräldrar när hade gift sig.
Bilfärd: Igår när vi hälsa på Roger och Tessa
Filmen du såg: Beck- Gamen
Gången du grät: Några helger sen
Måltiden: Lunch vid 12..


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"