Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Måndag!!

Har kollat på nån konstig ny serie på svt1, 183 dagar.Helt mysko..handla om några som är i ett typ Big Brother hus, bara fylla droger och sex , som en dokusåpa, men ändå är det en dramaserie. Det är ju ändå påhittat men ändå känns det som big brother, jaja helt mysko.

Tog några kort på mina missar när jag satt där. Hector pratar hela tiden, undra vad han egentligen vill:




Den här tog jag igår när jag kom på dom i "tvättstugan", på en hög smutskläder.. Bra plats tydligen..!


Dom e för goa.


Sitter och kollar lite på reseguiden.se... Läser om Sharm el Sheik i Egypten.. Ska bli spännande och se hur det är där. Längtar så! 39 dagar kvar idag! SKa hämta nya passen på onsdag.


Kommentarer
Postat av: Madde

Jajamen! Tack så hemskt mycket för att du gick med på att färga det (Efter mors fina ord!)

2009-02-16 @ 22:09:18
URL: http://madde91.blogg.se/
Postat av: Evelina

hector verkar vara exakt lika som min milton.. han pratar hela tiden han med och älskar att ligga i handfatet med vattnet rinnande =)

2009-02-16 @ 22:45:34
Postat av: Anna

Tack för kommentaren :)

Dina katter är så söta hehe :D

2009-02-16 @ 23:22:30
URL: http://annaalfredeen.blogg.se/
Postat av: Carolynn

Dina missor är såå fina=)Din blogg med för den delen..Kul att du läser min, jag är ju nämligen här och tjuvkikar var och varannan dag för att se vad som händer i ditt liv =)man är ju nyfiken ;P

Har länkat dig på min blogg =)

2009-02-17 @ 14:03:46
URL: http://carolynn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"