Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Lördagens coctailfest!

Lördagen såg ut så här.
Jag och Lisa redo för coctailfest!! Känner oss så där löjligt uppklädda och fina men det var faktiskt lite kul=)


  

Åkte till Jessica i Snöån till kl 18 där där redan var massa snygga brudar redo för coctail..!
Sen lekte vi massa lekar.. Jessica är så himla bra på och ordna sånt där. Jag var "lagledare" och mitt lag vann.. hehe! 
Sista leken var det 90'tals låtar man skulle lyssna till och gissa och dansa till. Här gällde stilpoäng till max.. därav de mysko bilderna där de smörar som tusan inför Jessica.. !

  
  


Sen blev det schalger låtar, det är så himla kul och festa till!!

Åkte in till stan vid 12 och gick på Solo men gud vad tråkigt det var nu när dom gjort om, gilla det inte alls.
Hade inte varit där sen de byggde om men njaaae.. kändes konstigt och inte alls mysigt.


TACK FÖR EN TREVLIG FEST !



Kommentarer
Postat av: Sandra

vilken pingla! Fast iofs som alltid=)

2009-02-04 @ 21:31:29
Postat av: Anonym

Shit vad fin du är=)

2009-02-05 @ 22:27:22
URL: http://chimpan.blogg.se/
Postat av: Johanna svarar

Åh tack!!

2009-02-05 @ 22:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"