Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Lördag!

Tog lång sovmorgon. Fast Hector har legat på mitt bröst sen 8, och jamat kostant. Man får inte vända sig eller nått för han ska ligga där. jamar ännu högr om jag råkar ligga på mage.Högt och  gnälligt. Att de aldrig vänjer sig att maten blir serverad senare än 7 på helgerna.... hehe.  

En liten bild på mitt "hängbuksvin" Kan det va skönt o ligga sådär?


Ikväll blir det fest! Ska bli så kul! Hoppas alla som sagt det, kommer bara.. brukar va si och så med det ibland. Men hoppas! Ska åka och handla lite och städa av golven annars ska jag bara ta det lugnt. Känner ju att jag inte är 100% i kroppen. Har tagit tablett och överkonsumerar fishermans friend just nu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja gör det du!

Fast vi såg klart den idag, med lampan på ! ..

En bra film borsett från det läskiga, hehe!

2009-02-28 @ 18:22:55
Postat av: Britta

Så söööt ham är!!! Hoppas du får en kulig kväll. Puss o kram

2009-02-28 @ 19:14:57
Postat av: Carolynn

Sötkisse, dom gillar allt sånt där konstigt:P Hoppas du har en kul kväll nu=)

2009-02-28 @ 19:41:24
URL: http://carolynn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"