Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Hemma i tid.

Kom hem vid fem. Riktigt skönt att va hemma tidigare än sex. Vet inte vad jag ska göra bara. Johan är på Rally i Norge och kommer säkert inte hem förrän sent ikväll. Ringde nyss iaf och hörde bilarna.. ååååh vad jag blir avundsjuk! Älskar att va på Rally men jag åker inte så långt för att se det, men när det är häromkring i skogarna så brukar jag kolla.. Men det det ljudet.. åhh..och Sebastien Loeb.. min favvo...ojojoj.. lyckosjohan.



Ska nog ta en svängom med dammsugaren. Blir dammråttor så himla fort med två katter, varav en långhårig. Och jag tror det är han som är boven.... + att denna himla kattsand oxå är överallt.. sitter väl kvar lite i tassarna på dom när dom går ut antar jag.

Försökte ringa Lisa men hon svara inte.. ville ju ha lite besök.. får prova igen!

Nä nu ska det dansas med dammsugaren!


Kraam på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"