Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Falun/Borlänge

Blir snart upphämtad av mamma för vi ska på shoppingtur idag! Liten mamma/dotter resa... Är så mysigt. Är en riktig mammagris jag så jag måste ha lite sånna dagar emellanåt....! Blir att åka till Falun först för att gå på deras GinaTricot den är så myyyycket större än den ynka på kupolen och det är nog där jag handlar mest kläder...
Vet inte riktigt vad jag behöver mest men nya leggings i olika färger och former iaf.. Sen vill jag ha nån kul klänning eller nått annat  till vi ska ha fest nästa helg.. Får se vad jag hittar!


Lägger upp bilder på om det bidde några fynd senare...
Kraam på er alla!






oooooooooo johanna har en ledig dag, lite långhelg.. weeee






Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhhhh, skulle du på Gina i dag!!! Tänk om jag vetat det då hade du fått inhandla de nya tunikorna dom gör reklam för. Hittade du nåt snyggt? Få se om vi kommer en sväng i kväll. Vi hör av oss. Puss o kram.

2009-02-20 @ 17:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"