Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Biokväll med Klara!!


Kvällen har jag tillbringat med min söta kusin/guddotter Klara! Hon fick i födelsedagspresent att jag skulle bjuda på bio med snacks och McDonalds efteråt! Mycket uppskattat verkar det som! Vi hade så roligt och hon var sprudlande glad hela tiden.. så gó liten tjej! Först gick vi på bio och hon valde chips, dricka och lite godis! Bäst o passa på..=) Vi kollade på LassaMajas Detektivbyrå- Kameljontens hämd och den var jättebra! Sen blev det McDonalds med happy meal och glass! I bilen hem poppade vi Lady Gaga på hög volym..  haha
Det  här får vi göra fler gånger...


 
Världens coolaste Klara!


Kommentarer
Postat av: Faster

Vilken kväll för två härliga tjejer=)!Man blir riktigt avis!

Kramar!!!

2009-02-26 @ 09:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"