Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Hemma

Hemma från en tvådagars shoppingtur i Västerås. Gud så trötta mina ben är, oj så mycket lättare plånboken blev och oj så mycket bra saker jag fått med mig hem.
En riktigt lyckad tur måste jag säga...
Var på Ikea och hälla Köpcenter hela fredagen så framåt sex kunde jag inte längre stå upp, pallade inte en minut till. Så då åkte vi hem till Markus lägenhet där vi skulle sova (han är i Aus) och slängde oss i soffan. Beställde pizza med hemkörning och kolla på TV. Idag har vi klarat av stan, lite kläder och klappar har inhandlats...!

Johan är o spelar pingis så jag ska nog plocka lite med det jag köpt, man glömmer så lätt.. ;-p


Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: mamma

Tack för en trevlig tur!

Visst hitta vi mycket...Känns bra att ha klarat av lite julklappsinköp..inte så många kvar nu!

Du var helt fantastisk, att du orka gå så länge som du gjorde!

Kram o puss på dig =D

2009-12-07 @ 08:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"