Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Fredag!

JUst nu är det paus på idol.... Jag håller stenhårt på Erik! Tycker han är klart bäst av de två, men som sagt båda är värdiga vinnare... Calle har ju utvecklats nå enormt från början iaf.  Visar sig vem som vinner, båda kommer nog lyckas hur det är går, i allafall om man kollar på tidigare statistik.

Har nyss ätit pizza, Johan hämtade, mina fötter orkar inte ens gå till Flamenco. (ca 200m).

Imorgon blir det julklappsshopping på kupolen, antar att vi inte kommer vara ensamma.. Hualigen jag gruvar mig..

Nej nu börjar det!! =)


Uppdatering:
Ja min favvo vann!!! Men jag tyckte båda var bra ikväll, men under
deltävlingarna hittills har Erik varit bäst tycker jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"