Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Ultraljud!

Idag var vi på vårt livs första ultraljud!
Första "mötet" med den underliga varelse som finns i min bullmage! Det var hur häftigt som helst, men framförallt en sten som föll från mina axlar. Jag trodde inte jag var nojjig av mig men jag har varit skitnervös att något skulle vara fel, eller att fostret skulle vara dött. Så nu när jag såg den lilla parveln som vinka åt oss så blev man alldeles tårögd och kände otrolig lättnad. Det är verkligen ett liv där inne... Känns mycket mer verkligt nu.
Vårt nya BF blev 20 januari
(tidigare datum 10jan) och jag är i vecka 17+0 enligt UL. 
så det var bra att bli framflyttad åt det hållet,
ville inte komma närmare december.
Vi tog inte reda på vad det var för kön. Vi sa det innan vi börja att vi vill inte veta och det var då för oss ingen risk att förstå oss på hur man skulle kunna se det..!

Fick en remsa med bilder på bebben så den hamnar på kylskåpet nu så jag påminns om att jag aldrig mer är ensam när jag sitter själv i soffan...

Nu mår jag prima och känner mig verkligen för första gången mer äkta glädje över att vara gravid!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Åhh va kul, den känslan är underbar när man får se sitt lilla underverk för första gången.. :)

Blir lite avis, är så sugen på en till liten bebis ;)



Hoppas att allt är bra annars?

Kram

2009-08-13 @ 18:44:50
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kommer i morronkväll och kollar in lilla kotten. Puss o kram

2009-08-13 @ 19:27:53
Postat av: Mamma

Jag har sett det lilla underverket, man får nåt vått i ögat...

Tack för igår!!! Puss o kram, ses till helgen!

2009-08-14 @ 08:52:31
Postat av: Therese

Åhh,såå myyysigt med ultraljud! Det är ju sån härlig känsla att se att det verkligen är nått där inne! ;-) Kram!

2009-08-17 @ 19:28:17
URL: http://thereseandherfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"