Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

jaha


Helgen var super! Vart en helshopping dag på lördagen med mamma och bror. Västerås innerstad är verkligen bästa shoppingstället, hittar alltid massor. Så jag är så nöjd nu har jag kläder jag kan ha igen!
Igår rensade jag ur garderoberna, tre påsar kläder blev det som kommer till tippen och en påse full med skor. Behövdes verkligen!!

Blev även nya sänglampor på IKEA + mycket annat smått o gott... Tack för att vi fick komma bror!!

Ny vecka på ingång, verkar rätt lugn så det ska bli skönt.
Imorgon jobbar jag kväll så jag börjar inte förrän ett! Soooovmorgon!


Det är för övrigt full rulle i magen..!
Är i vecka 20.
Har gått 19 fulla veckor och 4 fulla dagar (v19+4).

Kommentarer
Postat av: Madde

haha du de blev inte över nå tröjor man kan klämma på sig? :D

2009-09-01 @ 12:32:40
Postat av: Sabina & Benjamin

Tack :) Ja vi var faktisk på UL idag, fick BF den 29 Januari, så vart tillbaka flyttad 5 dagar :P Tråkigt, men var en frisk tös iaf :) Vad har ni för Bf?

2009-09-01 @ 20:17:06
URL: http://truediamond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"