Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Tisdag

Jobbat lång dag, var hemma strax vid halv sju.. Men vi fick ett avbrott under dagen iaf, var till Dollar och köpte lite nytt till skyltfönstret på salongen.. Blev kanonfint! Vårigt och fräsht! Är så kul på jobbet nu när min Älfling är där. Lisa ska va hon oss i sju veckor, ändå fram till sommarlovet.!
"-Jag ska lära dig allt jag kan" som Baloo sa i Djungelboken.

Sen fick vi besök här hemma av Andreas och Sandra som hade barna med sig. Bjöd på lite fika och prata lite strunt. Fick False Lash Mascaran (Jaa!), ögonskuggpenslar och en dushkräm som dofta underbart! Tack så jättemycket!

Nu ska jag gå ner och plocka lite... Sen blir det Desperate!!!


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! :) Tycker du att den mascaran är den bästa?

2009-04-21 @ 22:05:50
Postat av: Johanna

Jag har inte testat den är men de två föregående, speciellt Masterpice Max tycker jag är den absolut bästa. Är väldigt nyfiken på denna då den sägs vara bättre, iaf enligt dem som haft Masterpice max. svårt o tro men jag ska ge en recension på den när jag testat!!

2009-04-21 @ 22:39:42
URL: http://redshavemorefun.blogg.se/
Postat av: Anonym

okej, tack:)

2009-04-22 @ 10:41:44
Postat av: sandra

hoppas du blir nöjd=)och tack för gott fika!

2009-04-22 @ 11:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"