Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

seg söndag

Nu börjar jag återhämta mig, har varit helt dööd idag. Har varit hos mamma och pappa och gjort bokföringen. Men måste erkänna att det var ingen hit, siffror i dagsläget blev för mycket.

TACK för en jättetrevlig kväll igår allihopa!!!!
Har inga bilder att visa, alla blev tagna lite fööör sent på kvällen för att få visas
på en blogg. hehe ska kolla igenom senare, kan ju va nån som går att lägga upp men nu ska jag bara ta det lugnt och spela lite WoW, var måånader sen nu.

Kommentarer
Postat av: Emelie

vem har bilderna??

Skulle va skoj att se :)

TACK för igår! Trots att de inte varade så himla länge!

Kommer ni hit på sista april??



Ha d bra!

2009-04-26 @ 19:46:52
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja de ska bli kul och se alla bilder.. hehe :)

Speciellt på christian!

han vart lite trött, hehe ;)



Ja för NI är JÄTTE gärna VÄLKOMNA till oss..

vi ska ha brasa på gården och sen tänkte vi käka lite gott :)



ha d bra

2009-04-26 @ 21:41:07
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"